Күн тәртібі:
1. "Жаңартылған білім беру мазмұнымен өзара байланыста бейіндік оқытудың тиімділігін арттыру". Кулбулдинова А. Е., (Загороднюк Т. И., Жуздибаева Ш. Б., Жунусова М. Е.)
2.Соңғы 3 жыл ішіндегі дарынды балалармен жұмыс мониторингі-анықтама. Пән олимпиадаларына және зерттеу жұмыстары конкурсына дайындық.
3. Соңғы 3 жыл ішіндегі жаратылыстану-ғылыми пәндерді оқыту жағдайы. ӘБ жетекшісі Косарева П. В. Абраменко Т. А.
4. Кабинеттерді алдын ала тексеру қорытындысы. (Мұғалімдер жүргізуге міндетті құжаттардың жағдайы: сабақ бойынша жоспарлау, бөлім бойынша жиынтық жұмыстар, тоқсан)
Директордың бейіндік оқыту жөніндегі орынбасары А. Е. Кулбулдинованың сөз сөйлеуі
Білім беруді жаңғырту жағдайында бейіналды дайындықты оқытудың мақсаты бар: қазіргі қоғамда бейімделуге және өзін-өзі жүзеге асыруға қабілетті, белсенді дамып келе жатқан шығармашылық тұлғаны дамыту үшін жағдай жасау, білім алушылардың таңдаған бағытта оқуын жалғастыру үшін оның дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз ететін жеке білім траекториясын құру мүмкіндіктерін кеңейту.
Оқыту міндеттері:
Бейіндік оқыту - бұл жалпы білім беретін мектептің жоғары буынындағы оқытуды дараландыруға, оқушыларды әлеуметтендіруге, сондай-ақ мектептің жоғары сатысының орта және кәсіптік жоғары білім беру мекемелерімен сабақтастығына бағытталған мамандандырылған даярлық жүйесі. Бейіндік оқытудың негізгі мақсаттары оқушылардың жеке білім беру траекторияларын құру және іске асыру, оқушылардың отбасында, жергілікті және аймақтық әлеуметтенуі, оқушылардың орта және жоғары білім беруге дайындау үшін жалпы орта білім беру бағдарламасының жекелеген пәндерін тереңдете оқытуын қамтамасыз ету болып табылады.
Пәндер бойынша бейіналды дайындық жүйесіндегі таңдау бойынша курстардың негізгі функциясы-пән құралдарымен оқушының жеке тұлғасын, оның кәсіби қызығушылықтарын анықтау. Оқушының нақты таңдау мүмкіндігі болуы үшін мұндай курстардың саны айтарлықтай болуы тиіс. Таңдау курстарының мазмұны базалық курсты қайталамауы тиіс. Оны оқушыларды оқыту бейінін таңдауға дайындау үшін пайдаланылуы мүмкін элементтермен толықтыру қажет. Осы тұрғыда базалық курсты кеңейтетін немесе тереңдететін, қызықты, стандартты емес сұрақтармен танысуға мүмкіндік беретін курстар үлкен мәнге ие болады.
Әр түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындау мүмкіндігі барлық оқушыларға ойлауды дамытуды қамтамасыз етеді, бұл ақыл-ойдың дамуына, танымдық қызығушылықты қалыптастыруға, "табыс жағдайын" құруға негіз болады, бұл оларға қуаныш, моральдық қанағат сезуге және өз күшіне сенімділік алуға мүмкіндік береді.
Мықты оқушылар өздерінің шығармашылық және зерттеу қабілеттерін дамытады, ал әлсіз оқушылар өз тапсырмаларын орындайды. Сонымен қатар, ой қызметін жандандыру, шығармашылық және түрлі мәселелерді зерттеу бойынша жүйелі жұмыс барысында оқушыларда ой процестері дамып қана қоймай, танымдық қызығушылықтар қалыптасады, сонымен қатар шыдамдылық, еңбекқорлық, табандылық, өзін-өзі ұйымдастыру, объективтілік және т.б. жеке тұлғаның қасиеттері қалыптасады. Бұл тапсырмалардың сипатына және тапсырмалардың әртүрлі тәсілдермен орындалуы мүмкін екендігіне байланысты.
Оқыту үдерісінде сабақтан тыс жұмысты ұйымдастыру маңызды рөл атқарады, ол келесі формалармен ұсынылған: ғылыми – практикалық қызмет, конференциялар, олимпиадалар, жарыстар. Ұйымның бұл формалары жеке тұлғаның жеке қасиеттерін анықтау мен дамытуға бағытталған және мұғалімнің басшылығымен оқушылардың өзіндік жұмыстарымен ұштасады.
Біздің мектепте 14 бағыт бойынша қызығушылықтар бойынша курстар:
Бейіналды дайындық шеңберіндегі ең маңызды рөл сынып жетекшілері мен психологтарға беріледі.
Сынып жетекшілерінің қызмет түрлері:
Жоғары сыныптардағы білім беру мазмұнын бейіндеу қазіргі таңда мектепті дамытудағы ең айқын, батыл қадам болып табылады. Бейіндік оқыту жағдайлық емес, әлеуметтік сипатқа ие болуы үшін, біздің оқушылардың алдында оқыту мен білім беруде ұзақ мерзімді мақсат болу үшін барлық күш-жігерді салу қажет деп есептейміз.
Сондықтан қазіргі заманғы өркениеттің болашағы техникалық прогресс пен экономикалық өсу деңгейіне ғана байланысты екенін түсіну келді. Ол адам игілігі үшін және үшін басты әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешуге дайын тұлғаның рөлі неғұрлым көп болып табылады. ЮНЕСКО мәліметтері бойынша, бұл құбылыстың себептерінің бірі әлемдік өркениеттің құндылықтарын қайта бағалау болды, оның барысында қоғам өзін және қоршаған қызметті өзгерте отырып, әлеуметтік прогреске белсенді қатысуға қабілетті планетарлық ойлары бар мәдениет адамын тәрбиелеу қажеттілігін сезінуге келді.
Соңында-оқушылардың бейінді даярлығын өткізу үшін мыналарды ұсынамыз: концептуалды негізде оқу процесін құру, оқытудың іс-әрекет және ұжымдық тәсілдерін, білімді толық меңгеру технологияларын, оқытудың компьютерлік технологияларын, сараланған оқытуды, жобалық оқыту технологиясын және өнертапқыштық міндеттерді шешу технологиясын ұйымдастыру.
Бүгін осы бағытта жұмыс істейтін мұғалімдер өз тәжірибесімен бөліседі.
Сөз беріледі: Загороднюк Т. И., Жуздибаева Ш. Б. Жусупова М. Е.