«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі  Зелёный бор ауылының мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа-гимназия села Зеленый бор отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Схема проезда

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІ.

2020-2021 оқу жылында формативті бағалау жүйесі 2-11 сыныптарда жүзеге асырылады.

Әрбір сабақ оқыту мақсаттарын және оларға қол жеткізу критерийлерін дыбыстаудан/көрсетуден басталуы тиіс. Білім алушы оқытудың қойылған мақсатын түсінуі, түсінуі және оған қалай қол жеткізуге болатынын білуі тиіс.

Бағалау технологиясы білім алушылардың жетістіктерін оқу материалының қаншалықты сәтті меңгерілгенін, практикалық дағдының қалыптасқанын анықтауға мүмкіндік беретін нақты анықталған, алдын ала белгілі критерийлермен салыстыруға негізделген.

Бағалау жүйесі ата-аналар үшін түсіндіру жұмыстарын жүргізуді көздейді. Білім алушылардың ата-аналарына бағалау жүйесінің мақсаты мен негізгі қағидаттары түсіндіріледі.


Назар аударыңыз!

Бағалау кезінде бірқатар қондырғыларды ұстану ұсынылады:

1. Білім алушылар бағалау процесіне белсенді түрде қатысады, оның ішінде өзін-өзі бағалауды үнемі жүргізеді.
2. Білім алушының жеке басы емес, оның жұмысы ғана бағаланады.
3. Білім алушының жұмысы басқа оқушылардың жұмыстарымен емес, жақсы орындалған жұмыс үлгісімен салыстырылады.
4. Тапсырмалардың әртүрлі формалары мен түрлері қолданылады, мінсіз орындалған тапсырмалардың нақты және нақты сипаттамалары жасалады.
5.Бағалау критерийлері білім алушыларға алдын ала белгілі.
6. Білім алушылармен бірге оқу жетістіктерін бағалау және өзін-өзі бағалау үшін критерийлерді әзірлеуге болады.

Мұғалім білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін таңдауда және әзірлеуде еркін.

Критериалды бағалау Құралдары.
Қалыптастырушы бағалау білім алушылардың оқу мақсаттарына қол жеткізуіне мониторинг жүргізу және орындалған үй жұмысының қорытындылары мен педагогтың жазбаша нысандағы (дәптерлерде немесе күнделіктерде, берілген айдарларда) немесе ауызша ұсынымдарын қоса алғанда, сабақта сараланған жұмысты одан әрі құру үшін жүргізіледі.

Қалыптастырушы бағалау кезінде мұғалім бағалауда жеке көзқарасты ескеруі керек. Егер мұғалім кейбір студенттерге дағдыларды дамыту үшін көбірек уақыт қажет екенін көрсе, оқытудың осы мақсатын басқаша бағалау туралы шешім қабылдау керек және оқушылардың жетістіктерін бағалау критерийлерін жасау кезінде түзетулер енгізу керек.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын мұғалімдер дербес жасайды. Қалыптастырушы бағалау бойынша есептік құжаттама талап етілмейді.

Қалыптастырушы бағалау кезінде педагог бағаланатын білім алушылардың санын және кері байланыс беру жиілігін дербес айқындайды.

НАЗАР аударыңыз !
ШЕКТЕУ ШАРАЛАРЫ КЕЗІНДЕ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ

1 қалыптастырушы бағалау нәтижелері күн сайын электронды/қағаз журналға балл түрінде шығарылады.

2 қалыптастырушы бағалау үшін ең жоғары балл 2-11 сыныптарда 10 балдан аспайды, бұл ретте 1-3 балл төмен деңгей, 4-7 балл – орта деңгей, 8-10 балл – жоғары деңгей критерийлеріне сәйкес келеді.

3 мұғалім Күн сайын журналға келесі дифференциацияға сәйкес оқушылардың оқу жетістіктерінің прогресін балл түрінде жазады:


1 балл – оқу тапсырмаларын 10% - ға дейін орындады, қателіктер жіберілді, сабақта пассивті, мұғаліммен кері байланыс қорытындысы бойынша қорытынды жасамайды, тапсырмаларды орындау кезінде дербестік көрсетпейді, өткен материалды білмейді;

2 балл – 20% - ға дейін оқу тапсырмаларын орындады, қателіктер жіберілді, сабақта пассивті, мұғаліммен кері байланыс нәтижелері бойынша әрдайым тиісті қорытынды жасай бермейді, тапсырмаларды орындау кезінде дербестік көрсетпейді;

3 балл – оқу тапсырмаларының 30% дейін орындады, қателіктер жіберілді, өз қателіктерін түзетуге тырысады, сабақта кейде белсенділік танытады, оқу тапсырмаларын орындау кезінде мұғалімнің/ата-ананың / құрдастарының қолдауына мұқтаж;

4 балл - оқу тапсырмаларының 40% дейін орындады, қателіктер жіберді, қателерді түзету кезінде көмекке мұқтаж, әрдайым белсенді бола бермейді, кейде тапсырмаларды орындау кезінде дербестік танытады;

5 балл - оқу тапсырмаларының 50% дейін орындады, 5 қате жіберді, мұғалімнің көмегіне мұқтаж, сабақта әрдайым белсенді бола бермейді, кейде мүмкін болатын тапсырмаларды орындау кезінде тәуелсіздігін көрсетеді;

6 балл - оқу тапсырмаларының 60% дейін орындады, 4 қателікке жол берді, мұғалімнің көмегіне мұқтаж, сабақта ынталық танытады, күрделілігі орташа тапсырмаларды өз бетінше орындай алады;

7 балл - 70%-ға дейін оқу тапсырмаларын орындады, 3-ке дейін қате жіберді, қателерді уақтылы жойды, сабақта белсенді, тапсырмаларды орындау кезінде дербестік танытады;

8 балл - оқу тапсырмаларының 80% дейін орындады, 1-2 болмашы қате жіберді, мұғалімнің түсініктемелері негізінде өз қателерін өздігінен түзетеді, белсенді, дербес;

9 балл - оқу тапсырмаларының 90% дейін орындады, тапсырмаларды орындау кезінде болмашы дәлсіздіктерге жол берді, қателермен жұмыс істейді, белсенді, дербес;
10 балл-100% оқу тапсырмаларын орындады, қателіктер жібермеді, белсенді, тәуелсіз, өз жауаптарын түсіндіре алады, негіздей алады.


4 қалыптастырушы бағалаудың қорытындылары бағалау қорытындысын шығарған кезде ескеріледі және жалпы балдың ең жоғары 25% - ын құрайды (1 балл 2,5% - ға теңестіріледі). Электрондық журнал автоматты түрде қалыптастырушы бағалау үшін орташа балды СОР бағанына дейін орналастырылған жеке бағанға шығарады (мүмкін бұл ФО үшін орташа балды шығаруды жеңілдетеді).

5 БЖБ және ТЖБ есептеу қолданыстағы формула бойынша есептеледі.
Қорытынды баға қалыптастырушы бағалау үшін 25%, 25% және 50% арақатынасындағы орташа балл ескеріле отырып шығарылады.

Жаңартылған күні: 01.10.2020 15:07
Құрылған күні: 01.10.2020 15:08

Текст